GALERIE CUVERTURI CROSETATE-lace bedspread


MODELE DE CUVERTURI DANTELA

 

Rev. Diana

331

imagem004

Rev Amelber Colcha Nº6 muestra y grafico

DECORA37DECORA39

CroLaceOnd117

 

 

4 responses to this post.

  1. Posted by mihaela abouelias on 07/01/2011 at 17:47

    sant frumoase modelele dar vreau sa stiu daca sant facute de mana. voi va exprimati cu dantela pe mp.si eu fac lucru de mana si miar placea sa vad mai multe modele.mrcy

    Răspunde

  2. Posted by rodica on 12/03/2011 at 20:16

    da acestea sunt facute de mina,va spune o impatimita a lucrului de mina.sa traiasca cine a inventat calculatorul ca pt mine este o mana cereasca,ma ajutat sa mi fac multe lucruri frumoase si deosebite.

    Răspunde

  3. Posted by rodica on 12/03/2011 at 20:18

    tot eu sunt,pacat ca noi nu mai stim sa apreciem la adevarata valoare aceste opere de arta .

    Răspunde

  4. Posted by babei alexandrina on 29/03/2011 at 14:26

    imi plac foarte mult lucrurile facute cu migala de maini harnice,lucrez si eu foarte mult.Acum m-am profilat pe saluri si garderoba crosetata dar lucrez si mileuri,fete de masa perdele crosetate.I-mi pare rau ca nu stiu cum sa postez fotografii cu ce am lucrat sper intr-un viitor cat mai apropiat.Felicitari tuturor celor ce fac aceste minunate lucruri ce incanta privirea

    Răspunde

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

