2.–BORDURI,INSERTII DANTELA MANUALA


Modele de borduri,insertii din dantela manuala pentru fete de masa,perdele,cearsafuri,stergare

Model- 95-96

Latime = 11-12 cm

Pret = 80 lei metru liniar dantela

RELIGIOS -model 1

RELIGIOS -model 2

model flori-26

model flori -27

model flori-28

MODEL FLUTURI

MODEL 48

MODEL 50

MODEL 51

MODEL 52

MODEL 53

MODEL 54

MODEL 55

MODEL 56

MODEL 58

MODEL 59

MODEL 60

MODEL 64

MODEL 65

MODEL 66

MODEL 67

MODEL 68

MODEL 70

MODEL 72

MODEL 74

MODEL 76

MODEL 77

MODEL 78

model 79

model 80

model 81

model 81-A

model 82

model 83

model 84

model 85

model 87

model 88

model 89

model 90-A

model 91

model 92

model 94

6 responses to this post.

  1. Posted by Ala on 15/02/2012 at 17:00

    Salutare. Ajuta-ma te rog foarte mult. Am incercat sa fac 2 modele din modelele de la nr 70. Parca fac conform modelului. Dar nu-mi iese floarea evidentiata. Parca se pierde si nu se vede modelul clar asa ca la tine. Fac casute pline cu trei picioruse simple, si casuta libera cu un ochi liber. Fac ceva gresit? Te rog foarte mult ajuta-ma. Chiar vreau sa-mi iasa.

    Răspunde

  2. Depinde mult si de firul din care lucrezi ,ce nr. croseta si cat de strans obisnuiesti sa lucrezi ..
    Daca faci 3 picioruse intr-o casuta plina ,atunci casuta goala ar trebui sa fie din 2 ochiuri de lant ,unul e prea putin .Eu fac de obicei 4 picioruse intr-o casuta plina (2 pic. pe margini si 2 inauntru) si 2 och. de lant pentru casuta goala .

    Răspunde

  3. Posted by Ala on 16/02/2012 at 08:42

    Iti multumesc foarte mult. Acum imi explic de ce imi iesea asa de neclar. Foarte mult iti multumesc.

    Răspunde

  4. Posted by rob on 16/02/2012 at 19:40

    Ai o mina de aur.Te felicit.Nu-mi dau seama cum lucrezi la colt cum procedezi? Poate imi explici si mie.Inca o data te felicit

    Răspunde

    • Multumesc .
      La unghiuri fac asa : lucrez o latura drept inclusiv cu coltul si apoi incep latura urmatoare in unghi drept fata de prima ,avand grija sa potrivesc modelul … sper ca n-am fost prea “imbarligatoare”..

      Răspunde

  5. Posted by rob on 19/02/2012 at 19:53

    Iti multumesc pt.explicatii.Am sa incerc.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

