Flori dantela irlandeza


7 responses to this post.

  1. Posted by Luciana Zefinescu on 04/03/2012 at 08:31

    Sunt impresionata de frumusetile prezentate si de mainile talentatelor lucratoare.
    Incerc sa crosetez si eu dar nu prea stiu, in schim …am bunavointa. Bravo fetelor!!!

    Răspunde

  2. Bun venit,multumesc de aprecieri si sa stii ca „fetele” sunt una singura .

    Răspunde

  3. ABSOLUT FANTASTIC! Ador dantelariile, dar nu stiu sa le lucrez. Incerc sa crosetez cate ceva, dar mai am mult pana sa ajung unde as vrea. Felicitari pentru arta si maiestrie!

    Răspunde

  4. Posted by nico on 02/09/2012 at 11:58

    aceasta este arta….. crosetez si stiu. se vede ca e o singura mana de lucru. felicitari, tine-o tot asa!

    Răspunde

  5. as dori si eu un contact pt o rochita daca se poate sa comand

    Răspunde

  6. as dori si eu un contact pt o rochita la comanda

    Răspunde

Lasă un răspuns

